joi, 7 iunie 2012

Top 5 - cele mai tari aparitii cameo

Inspirat de faptul că recent am (re,re,re)văzut glumă lui Tarantino din Desperado, m-am decis să scriu un articol despre 5 aparițîi cameo preferate.
Un cameo sau o apariție cameo este un rol minor jucat într-un film de un star foarte cunoscut din industria filmului, a muzicii, acesta / această putând fi și sportiv sau realizator de emisiuni. Dialogul este o caracteristică a apariției cameo și de obicei această nu este creditată la sfârșitul peliculei, și nici în interviurile de promovare, producătorii și regizorul nu pomenesc nimic despre eventualul star, căci vor să surprindă publicul în sala de cinema.
Deci iată și alegerile mele:

Locul 5 - Prințul Habeeboo (Rob Schneider) în Click (2006)
Întotdeauna am crezut că tipul asta are un potențial fantastic pentru a face comedie, însă marele lui ghinion, nu știu din ce motive, este că marii producători și regizori de la Hollywood, nu îl vor într-un rol principal și îi oferă doar roluri secundare (și asta cam mult spus). Așa că, ce face el în cazul asta ? Acceptă toate ofertele venite din partea amicului Sandler, mai mult cameo-uri, acestea fiind de multe ori mult mai bune decât filmul în sine. Urmăriți apariția lui Schneider în Click și poate-mi dați dreptate.

Locul 4 - Căpitanul Ben Willard (Martin Sheen) în Formidabilul 2 (1993)
''I love you în Wall Street''... pentru cunoscători :)


Locul 3 - Chazz Reinhold (Will Ferrell) în Spărgătorii de nunți (2005)
Nu prea-l am pe Ferrell la suflet, și consider că mai are extrem de mult de lucrat până să ajungă un comediant acceptabil. Mi-am schimbat destul de mult părerea după ce l-am văzut în Spărgătorii de nunți (cea mai bună parte din tot filmul, care nu mi s-a părut foarte reușit), fapt ce m-a făcut să remarc că are calități și că i-ar trebui niște scenarii bune pentru a fi în top.

Locul 2 - Tipul de la bar (Quentin Tarantino) în Desperado (1995)
Din categoria 'dacă doriți să revedeți'...cred că foarte puțină lume nu a auzit glumă genială spusă de  Tarantino.


Locul 1 - Danny Crystal Clear (James Franco) în Viespea verde (2011)
N-aș fi crezut că James Franco, acel James Franco specializat mai mult pe drame independente, ar putea să fie atât de hilar. Ar trebui să mai facă și comedie, căci poate și asta. Filmul este destul de nou, așa că probabil cei mai mulți dintre voi nu l-au văzut. Am citit că pelicula nu a fost primită foarte bine de critică însă secvență de mai jos merită văzută.


Care este cameo-ul tau preferat ?

0 comments:

Trimiteți un comentariu